30 Ocak 2009 Cuma

kutumdan büyük çıktı!


Tindersticks 18 şubatta İstanbulda!(buna inanabiliyomusun?)

23 Ocak 2009 Cuma

terliksi cin

wristcutters'da araba koltuğunun altına kaçan şeylerin bambaşka bir yere gittiğinden bahsedilirdi, dün geceden beri terliğimin teki yok, çorap cenneti gibi kaybolan terlik cenneti de var mıdır?!

22 Ocak 2009 Perşembe

kampanyatör!

yapı kredi yayınları aldığımız veya alacağımız kitapların üstüne yapıştırdığı bilumum ''ÖLMEDEN ÖNCE OKUMANIZ GEREKEN 1001 KİTAPTAN BİRİ'' ibaresini kaldırsın!

21 Ocak 2009 Çarşamba

birtakım şakalar,komiklikler

+kızım olursa adını alison koyucam
-erkek olursa da alişan koy o zaman!

19 Ocak 2009 Pazartesi

adrese teslim!

hayat duygulu güzel, yılbaşı duyguyla, evden çıkmak için aranan yalan duyguysa güzel(-anne ben bu akşam duygularda kalıcam), pek hatırlamasak da en unutulmaz ilkokul anıları yine duyguyla olduğunda güzel. aferim lan duygu, iyki varsın!

14 Ocak 2009 Çarşamba

şey

utangacım galiba biraz,evet. utangaçlığım hakkında bişiler zırvalayamayacak kadar hemde. ama Morrissey bana -benim evet şarkıdaki benim- söylesin o zaman bu hiçbizaman dile getiremeyeceğim bitakım hissiyatları o kendine özgü ''fütursuz'' ama pek insansı sözleriyle.

Inbox(1)

(:

3 Ocak 2009 Cumartesi

yılbaşından 2 gün 22 saat 47 dakika sonrası

Düşünülen: Yılbaşı gecesi için kendime ait sözlerim vardı, evimde the Organ dinlemiş ve Garden State izlemiş olarak giricektim.
(bkz:orgy)
Olmuş olan: O sırada başka bir evde herşey kontrolüm dışı gelişmekteydi, Hadise'nin Eurovision şarkısını dinleyip, üstüne bir de Pretty Woman'ı herhalde 1115.kez izleyerek girdim.
neyse bu sene de olmadı ama seneye kesin yapıcam!

1 Ocak 2009 Perşembe

bazen

bi şarkı sadece şarkı diil.