11 Aralık 2010 Cumartesi

rüyamda vol.2 ya da 3


Dün geceki fırtına seslerinden dolayı birtürlü uykuya dalamayınca inekleri saymak yerine uyuduğum zaman görebileceğim olası rüyalar düşüneyim derken ( bir nevi hayal kurmak, boş boş tavana bakmak) aklıma Freud'un rüya yorumları geldi hınzırca.
Kitabında balkon gibi çıkıntılı veyahut kuyu gibi girintili şeylerin kadınları, bıçak gibi, usb gibi( o da çüke benziyor Sibelin deyimiyle) sivri veya delici şeylerin de erkekleri temsil ettiği yazıyordu. Kafamı biraz daha kurcalayınca, kapı gibi içeriye açılan şeylerin de yine kadınları sembolize ettiğini söylediğini hatırladım ve niyeyse bu fikirle uyumuşum. Atmıyorum; rüyamda bir evdeydim ve evin dış kapısını kapatamıyordum, ama yatak odasının kapısı çelik kapıyla kitliydi. Sonra ben de orada uyumaya karar veriyordum güvenli diye,
zaten genelde rüyalara ortadan daldığım için başını ve sonunu hatırlamıyorum da freud mezarında rahat uyusun ve bu foto gece rüyanıza girsin donnie darko sataşmalı.

0 yorum: