11 Aralık 2010 Cumartesi

yine yeni yeniden bir ''yeni'' rakı faciası yaşadım geçen gece. Bariz yarım saate yakın bir zamanı hatırlamadığım gibi, sağa sola gerçeküstü mesajlar sallamışım. Zaten o gecenin başında ve öncesinde birsürü takıntılı şeyler düşünerek kötü bir moda girmiştim ve bunlarla bayağı meşgul etmiştim zihnimi. Zira o ayyaş zaman aralığımda, Sibel'e ''20 tane hap içicem, maksimum uyku'' falan demişim. Ergenliğimi doya doya yaşayamadığımın göstergesi oldugunu düşünüyorum bu durumun veyahut ergenliğimi zirvede bıraktığımın. Kaldığı yerden.. Bir kamyon arkası yazısıydı bu, üstelik terkedilmiş bir kamyondu. Eve yaklaşırken her geçişimde hoşuma giderdi
orada kazık gibi duran kamyonun üzerinde ''Kaldığı Yerden...'' yazısını görmek ,zaten kalakalmış duruyor orda. Benimki de aynı hesap; kazık gibiyim ama ergenliğim kaldığı yerden devam..
Pazartesi günü makul miktarda narkozu alınca akıllanacağımı düşünüyorum; her ne kadar çok basit bir operasyon geçirecek olsam da, hipokondriak olduğum için şu son 3 günde ameliyat masasında kalacakmışçasına alkol tüketip, sevdiğim şeyleri yaptım.
Bir tek bugün önceden kararlaştırdığım halde She Past Away konserine götümün donmasından korktuğum için gidemedim, umarım sağasağlim gözlerimi açarım da ''bozbulanık dünyamda
artık güneş hiç doğmayacak'' olmaz eöhö:
http://www.mediafire.com/?rciebt49xfzqf1m

0 yorum: