15 Eylül 2011 Perşembe

Nazdarovya!

geçen hafta bodruma bir düğün için şööyle bi uğradık, kaldığımız otel dağın başı olduğundan dışarı pek çıkamadım dolayısıyla minibarı sömürdüm, babama girdi elbet neyse zaten kendisiyle şuanda konuşmuyoruz.
Konumuz bu değil de, o minibarda hayatın anlamını da buldum: Stolichnaya!
Absolutu sevmeyen, Smirnoff'a bayılmayan, Grey Goose'u hiçbir zaman edinemeyip orda burda ağzıma bal çalınırcasına içmiş olan ben, artık sadece Stoliciğime yüz vereceğim.
Çok çabuk çarpıyor ama asla meyvesuyuyla karıştırmaya gerek duymadan içilebilitesi var.(%40 alkolden bahsediyorum)
Ah benim güzel, sarı saçlı kız kardeşim Stolichnaya! ya hiçbir zaman rastlaşamayaydık, tutmasaydın düşüyomuşum meğerse..

2 yorum:

miss piggy dedi ki...

e bir gün beraber içmek lazım o zaman! (bu arada içki masasında hepimizi devireceğin günler de yakındır halbusem, baya idman yapıyorsun gibi:))

haLbuse dedi ki...

(:ya çok özledim zaten 4ümüzün olduğu geceyi,sadece güldenin bulabildiği cipsi ve senin bosna anılarını.
tekrar bi reunion yapmak lazım!