15 Aralık 2011 Perşembe

nesine?

Geçende evin ordaki markette dolanırken çok susadım reyondan bi şişe su alıp içiverdim hepsini. kasaya gittiğimdeyse susuzluğum geçmiş olduğundan parasını ödemenin gereksiz olduğuna kanaat getirip, boş şişeyi bıraktım bi köşeye. Dün de annemle daha büyüğünden (gross!) bi markette gezinirken hedef büyütüp zero'yu çektim aldım raftan, bu sefer de kola ihtiyacımı tamamen giderince onun bedelini ödemek de manasız geldi, onu da fırlattım marketin içinde bi yere.
bi sonraki hedefim bira/votka falan açıp kafaya dikmek, yok artık. her türlü iddaaya açığım bu konuda gerçi.(challenge)
Tüm bunlara ek olarak hafta boyunca kleptomani eğilimi gösterdiğim diğer hareketlerim arasında Starbuckstan üzerinde isim yazmayan hazır kahveyi (anonim kahve ne de olsa) hacılamak, sahafların dışardaki tezgahlarından eski fotoğrafları yürütmek var. Koskoca cumhurbaşkanı bile arak yaparken bu yaptığım suç mu, değil bence;
Al kırdın, kırdın

1 yorum:

ışıl dedi ki...

çüş.