27 Aralık 2012 Perşembe

SebaShow!



Sebadoh'un vokali ve eski Dinosaur JR. bassçısı Lou Barlow berbat şarkıları mükemmel yapmakta usta bi müzisyenmiş. Zira "Cold as Ice" aslında "Foreigner" diye korkunç bir hard-rock grubunun şarkısı, seveni vardır elbet ama ben pek güzel olduğunu söyleyemeyeceğim.

24 Aralık 2012 Pazartesi

uzansam dokunurum sandım;  öyle de netti.

18 Aralık 2012 Salı

bobiler

Sanırım Bobi dünyanın en güzel pireli kedisi, çocuğum bitli olsa sevmezdim ama onu seviyorum an itibariyle dibimde yatıyor ve rüyasında yürüyor. Sözümona, kimbilir ne kuşlar balıklar görüyordur, veya köpeklerden kaçıyordur.. İsmini de asla değiştirmeyeceğim insanların ısrarlı şaşkınlıklarına rağmen; ''Ama Bobi köpek ismi değil mi?'' Pardon, bu kural ne zaman beyninize kazındı ilkokulda mı? Aptallar. Kim ki Bobi'nin sadece köpek ismi falan olduğunu düşünmüyor işte onla çok iyi anlaşacağımızı düşünmekteyim.

14 Aralık 2012 Cuma

içine tüm o iğrenç sevgimi katamadığım yemekler -1-

olması gereken, ideal, içilebilir mercimek çorbası benimki Eklemek isterim ki; evde blender var mı, hiç blenderımız olmuş muydu, varsa nerde hiç bi fikrim olmadığından bu iş böyle sonuçlandı..Devam edecejk.

28 Kasım 2012 Çarşamba

Amerikadaki amcamız Mehmet Öz diyor ki;

Alttaki yorum:
HAHAHAHAHHA!

25 Ekim 2012 Perşembe

Five-Second Rule!

"..Bu konuda çok fazla bilgin yok sanırım. Senin yaşındayken günde yarım saat bunun üzerine alıştırma yapardım. Bazen kahvaltıdan önce en az 6 tane imkânsız şeye inandığım olurdu." demiş Kraliçe Alice'e.
Sabah sabah bu foto karşıma çıkınca benim de imkansız diye inanmaya çalıştığım ilk şey yere düşen dondurmayı 5 saniye içinde birinin yeme ihtimali.. Zira yere düşen şey ilk 5 saniye temizdir ve bizimdir.

23 Ekim 2012 Salı

kimse de demiyo ki BU NEDİR?!

Migros'ta salatalıkların fişte HIYAR diye çıkması.

16 Ekim 2012 Salı

-Kramer, these balloons aren’t going to stay filled ’til New Year’s. -“Those aren’t for New Year’s. Those are my everyday balloons.”

-fatmagül'ün suçu ne?


13 Ekim 2012 Cumartesi

adam haklı beyler


30 Eylül 2012 Pazar

until then,


az kaldı, çok az kaldı..(norveç'miş burası)

28 Eylül 2012 Cuma

geriye kalan

şimdi o kadar çok dinledim ki; ayrılık sonrası şarkısı veya tripleri falan -leonard cohen, piano magic, the xx, bilmem ne- neyse hiçbiri bunun kadar işe yaramıyo 4 cintonik, 5 camel soft'tan sonra, onu farkettim:
 -günler sessiz, mahsun, sensiz,
  günler her zaman telaşlı (az önce sessizdi bu ne yaman çelişki)
  yanlış nerde, aklım sende suçum neydi sormadım..
  DUMAN yaa!

19 Eylül 2012 Çarşamba

bir tatlı huzur almaya geldik


Yine paylaştığım kaçıncı futbol yazısı bilemiyorum ama nette rastladığım bu fotoğraf çok hoşuma gitti, tutamadım kendimi. bugün günlerden Galatasaray!

13 Eylül 2012 Perşembe

üzerine bira döküldü ama..



8tracks'te ilk mixtape'imi yapabildim..ehe

11 Eylül 2012 Salı

bonus!

Az önce yaz boyunca beklediğim kırkağaç kavununu da yedikten sonra diyebilirim ki; yaz mevsimi benim için "officially" bitmiştir. Gelsin sarı yapraklar, başaklar, serralar..

3 Eylül 2012 Pazartesi

arada sırada

sana da böyle oluyo mu?

24 Ağustos 2012 Cuma

hayallerde

"O zamanlar çok fazla bira içerdim ve fotoğraflarda hep elimde bira olurdu. beni bir televizyon şirketinden aradılar ve yeni yapacakları çizgi dizideki bira firmasının adını Duff koyup koyamayacaklarını sordular. ben de problem değil koyun dedim ve hiçbir hak talep etmedim. O dizinin The Simpsons olacağını nerden bilebilirdim ki ?"
Gun's'n Roses'ın eski basçısı Duff Mckagan bundan sonrasında tek idolüm olabilir, evin sorumsuz kızının içeceği biraya da "buuyz" adı verilebilir.

22 Ağustos 2012 Çarşamba

bu bi tweet aslinda

-dostum ne Ajax'sin sen yaa..!

11 Ağustos 2012 Cumartesi

mickey mouse ve çetesi

umarım arabanın içindeki Roadrunner'dır veya Goofy. Araba ise '64  model Chevrolet Impala'ymış.
10 dakka sonra gelen edit: Ama bunu Rammstein Du hast'ta yapmış zaten.


10 Ağustos 2012 Cuma

bunu da duydum;

-burdan sola mı sağa mı?
+ bilmiyorum servis şöförü siz değil misiniz?
-ben karşının servisiyim de normalde..

5 Ağustos 2012 Pazar

sonunda!


iş buldum lan bu sefer istikrarlı olmayı ümit ediyorum(işalla hocam), bu uğurda mantramı da çoktan belirlemiştim aslında; sendeyiz Stefın:
"..I'd want a range life
if I could settle down
if I could settle down
then I would settle down"

3 Ağustos 2012 Cuma

isteyen?


25 Temmuz 2012 Çarşamba

ay balığı

şimdi bu saçma pozu bi kenara bırakırsak, bu ne güzellliktir yahu adı güzel, kendi güzel.. "Ayyüzlü" lafı burdan gelmiş olmalı. balık güzeli. ölübalık ölüdeniz.

17 Temmuz 2012 Salı

komik video alert!


"Sadesi daha iyiydi boğlum."

16 Temmuz 2012 Pazartesi


İrlandadan Bono gibi felaketin dışında çıkan en güzel şey bu olmalı. Şarkının başındaki kusurlar bile öyle masum, öyle kendiliğinden ki..bunu kutlamak adına james joyce'a gidilecek.

12 Temmuz 2012 Perşembe

Łódź

çok gitmek istedim:



11 Temmuz 2012 Çarşamba

enternasyonale

Almanca'da başkasının başına kötü bişey geldiğine sevinmek anlamında bir fiil (schadenfreude) olduğunu, Macarca'da da gündüz güneşin denizdeki yansımasına -yani yakamozun tam tersi- "golden bridge" dendiğini biliyor muydun gençtürkselli?
İnsanın aklına ister istemez şu soru da geliyor, ki sordum:
- peki gece ayın yansımasına ne diyosunuz?
- silver bridge (bence bunu o anda uydurdu)

3 Temmuz 2012 Salı

"vefa" eski bir semt adıyken

heartbreak is a hotel that Elvis stayed in, demiş Zooey Deschanel.

yoksa?

facebookta gece gece akla takılan kişinin adını sormak, ama mesajı arama butonuna uzun uzadıya yazmak sonra sonuç bulamamak, valla çocukluk arkadaşımı da bi bulamadım gitti şurda neden ama yaa neden:((((((8

25 Haziran 2012 Pazartesi

sebepsiz

kafa iyiyken bisiklete binmeyi -daha doğrusu binebilmeyi- mutlaka denemek lazım.

23 Haziran 2012 Cumartesi

ne kediler sevdim hiç yoktular

kimisiyle ilk bakışmada aşk yaşadık:

 kimilerinin simetrisine hasta olduk:

kimisini de masama davet ettim:
"..siz kardeşler hangi kedileri seversiniz
hangi kediler gibi yaşamak istersiniz
sevimli,uslu,sesli,hırslı,
hangi kedilerdensiniz.."


3 Haziran 2012 Pazar

panpişlerim

anneyle tömerde teras keyfi, peyote kafası ve babamın facebook'taki fotoğraflarıyla dalga geçip eğlenmenin bedeli paha biçilemez!

1 Haziran 2012 Cuma

karpuz içi

hayatımda başıma gelen en tatlı şikayet:
-Anneee buse ablam karpuzla makarna yiyo!

30 Mayıs 2012 Çarşamba

kısalar

karşıda bi kuş -ki çoğu zaman orda
artık hiçbişeye vaktimiz kalmadıysa
bari öylece durup onu seyretseydik.
ta ki ona baktığımızı farkedip
çok uzaklara uçana kadar..


29 Mayıs 2012 Salı

süpermarketteyiz.com

"..Malı Arap Faik'ten alıyoduk, Karagümrük'te de yükleme yapılıyordu."

muhtara rica

keşke her eve bas gitar bulundurma zorunluluğu getirilse, ve bizim sokak baştan aşağı müzik dükkanı olsa.(tek derdim bu)

28 Mayıs 2012 Pazartesi

we

If I remember the night that we met... Tasted a wine that I'll never forget..

22 Mayıs 2012 Salı

çok sert!


içim kıyılmış indieden postpunktan efendime söyliim dubstepten nudiscodan timeouttan peyoteden, artık paso dorocktayım, rocknroll forever!

15 Mayıs 2012 Salı

2012'de hala

cemiyette pişiyoruz..

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Adrian başardım!

O kadar çok sevmek ki, bokunu çıkarmak.

30 Nisan 2012 Pazartesi

masal gibi

..Nedense herkes yanlış bilir, Yakamoz Ay ışığının suya, denize vuran yansıması değildir. Yakamoz aksine Ay olan gecelerde olmaz. Yakamoz bir canlıdır, latince ismi Noctulica Milliaris olan bu canlı aynı bir ateş böceğinin denizde yasayan versiyonudur. Limunisans maddesini vücudunda barındıran bu canlıya dokunulduğunda bir ışık saçar. Bu canlı bir planktondur, yani milimetrik boyutlarda bir canlı.. Bunlardan milyonlarcasi bir araya geldiginde geceleri bir kayık geçerken, veya bir balık sürüsü geçtiginde bu canlılara çarparak ışık çıkarmalarını sağlar.* *kaynak: kemal

"thumbs up if you're still listening to this in 2012"

Lisedeki edebiyat derslerinde şairin ne dediğini yorumlamaya 1 saat harcardı hocamız zaman geçsin diye, bu şarkı da bana o edebiyat derslerini hatırlattı; şarkıda sürekli bahsi geçen limon ağacı ne olsa gerek? ..Yesterday you told me 'bout the blue blue sky and all that I can see is just a yellow lemon tree.

23 Nisan 2012 Pazartesi

az ünlüler

Hazım Körmükçü?
Ragıp Savaş?
Savaş Karakaş?
 Ragıp Savaş, Savaş Karakaş ve Hazım Körmükçü ne kaddar birbirine benziyor! kafayı yicem.

"çocuktu"

damatla gelinin gerçekleştirdiği ritüeldeki düğün pastasını yıllarca gerçek sanmak.

14 Nisan 2012 Cumartesi

dubstepsiz bi dünya için

bi şarkının da dubstep remixini yapmayın, olmadı olmayacak..neyse,  içinden ıslık geçen şarkılar listesine bi çizik daha:

7 Nisan 2012 Cumartesi

zamanı yavaşlatmak

bugün bi yere oturup 20 dakka takıldım bişey yapmadan, birini beklemeden, biyere yetişmeye çalışmadan.
daha önce çok kere geçip hiç bakmadığım bi mağazanın çirkin vitrinini inceledim dakkalarca, daha sonra marketten çıkan insanları izledim, o ara Ezginin Günlüğü yada Grup Yorum vokali olduğuna zaman geçtikçe daha fazla inandığım bi eleman gördüm manav reyonunda, sonra kenarda duran ambulansı bikaç dakka boyunca koklayan bir amca geçti , aynı şeyi ben de yerimden kalkınca yaptım 30 saniye.
Bazen mesai bitimine son 1 saat kala zaman durur yada en sevmediğin dersin son 10 dakkası asla geçmez ya, o hissi yaşamayı özlemişim, oturdum sıkıldım.

sizin hiç kınanız oldu mu

Akşamüstü İncirli Caddesindeki Dilek Pastanesinin önünden geçerken yukarıdaki çok samimi davete dayanamayıp içeri girecektim neredeyse ama bu anı ölümsüzleştirmek daha cazip geldi.
Sana mutluluklar gözde her nerede kınalanıyorsan.

5 Nisan 2012 Perşembe

keep it a secret

le colaların, dabi dabi mısır çerezlerinin membası bulundu!

4 Nisan 2012 Çarşamba

ece says;

"Bu yıl 1Nisan Pazar gününe denk geldiğinden yan sınıfla yer değiştirme şakasını yapamayan bütün ilkokul öğrencileri için çok üzgünüm."
Bu lafla bünyem Nisan'a girdiğimizin farkına vardı, hatta 2012'de olduğumuzu yeni yeni idrak ediyorum.

3 Nisan 2012 Salı

plan bu.

"..senin tenin sıcak
benim içimde bir kedi
yumdu gözlerini: işte aşk, dedi."

2 Nisan 2012 Pazartesi

iğne kime? çuvaldız kime?


çok zayif bir bünyeye sahip olmak, ondan da zayif bir ruha sahip olmak.  sanıldığı gibi yerimiz falan dar değil, oynamayı bilmiyorum.

1 Nisan 2012 Pazar

belki şehre bir güzellik gelir

  
31 mart- 15 nisan arasında.

17 Mart 2012 Cumartesi


ne güzel link veriliyomuş ya burdan, trés chic!

16 Mart 2012 Cuma

bugün C harfinde

               C is for Clara who wasted away.

11 Mart 2012 Pazar

bel ağlatan baş ağrıtan

her sevdiğin en iyisiydi ve bu sefer son gibiydi sanki.

16 Şubat 2012 Perşembe

nadya

Ajda Pekkan'ın bir röportajında gençliğinde depresyondan çıkamayıp intihara kalkıştığını, sonrasında ailesinden birilerinin onu baygın halde bulup hastaneye yetiştirdiğini okumuştum.Rehabilitasyon evresindeyken kendisini tekrardan hayata bağlayan şeyin Sezen Aksu olduğunu söylemiş, radyoda sesini duymuş ve buhranlardan çıkıvermiş.
Ben de ne zaman sıkıntıya düşsem bu kızı hatırlayıp kendime gelirdim, epeydir unutmuşum. Zaten isminin de Rusça'da "umut" anlamına gelmesi tesadüf olmasa gerek.

13 Şubat 2012 Pazartesi

EPIC FAIL!

 
Reklam terk.

7 Şubat 2012 Salı

mazhar forever


..başarısız olduysan oldun,
yıkma kendini zaten yorgunsun.

30 Ocak 2012 Pazartesi

808 bit narkoz gücünde


bigün dişçi arkadaki azı dişimi çekerken bu şarkı çalmaya başladı, oysa ben her zamanki rutin kontrollerden biri niyetiyle gitmiştim. Aslında sağlıklı olan dişimi çektikten sonra gülmeye başladık, yeteneğini takdir ettim. Şarkı bittikten sonra repeat'e bastı, diğer sağlıklı dişimi de çekerken..

mother said there would be days like this?

27 Ocak 2012 Cuma

bir terapistin arka bahçesi

seni dinlerken empati kurabildiğini gösteren mimikler yapıp, o sırada aklınca çaktırmadan kolundaki saati kesip durması ve hareketini görmediğimi sanıp birkaç kere tekrarlaması, benimse hala bunu farketmemiş gibi davranıp konuşmaya çabalamam dünyanın en samimiyetsiz 40 dakikasıydı bence, alındım.

19 Ocak 2012 Perşembe

let's go to the mall!



Bir gün roman vatandaşlarımızın yaşadığı bir mahalleye esrar satın almak için inen gençler kapının önünde kekik içen yaşlıca bir adama sormuşlar; "Dayı bu bağımlılık yapar mı?" diye.
Herif de "Ben 35 senedir içiyorum, öyle bir şey duymadım", demiş.
Gönül rahatlığıyla içkimi içebilirim artık, şimdi dağılalım.

18 Ocak 2012 Çarşamba

mecburen

sabahlari bir kez olsun işteki asansör bozulmadi da yarim saat kalamadik içinde uyumaya.

14 Ocak 2012 Cumartesi

aydinlanma

Ya dun 13.cu cuma miydi yoksa bu konsept senede bir kere mi oluyor yani senenin 13.sune denk gelen haftanin cumasi mi olmasi gerekli yok birinci secenekse sene icinde birden fazla 13.Cumamiz olmali digeriyse zaten 1 tane var ve onun gelmesine de cok var dun bosuna heyecan yaptik yani basimiza kotu seyler gelebilir diye.
p.s Imlayi sonra duzeltcem/ aklimda

10 Ocak 2012 Salı

yavrum benim be, çok güzelsin!

diazem bile etki etmedi desem, çok trainspotting oldum ama neyse bu da geçecek, sadece biraz popom acıyo.

3 Ocak 2012 Salı

-

bazen kalbim iki kişilik atıyor,yetişemiyorum.

1 Ocak 2012 Pazar

sizi biyerlerden gözüm ısırıyor da

"ahmet dursun serkan atsın"

'annenizin favorisi'


annemden şarkı önerisi alacağım hiç aklıma gelmemişti, arada onların dinlediklerini de çek etmek lazım beyler!

lüzumsuzsa söndür

Servisli diye sevinerek girdiğim yerde, serviste son 3'e kalarak yine bedevi şansımı zorladım, benimle birlikte sona kalan diğer 2 amcaysa babacan bir tavırla  -ben evimi hiçbir zaman doğru düzgün tarif edemediğimden- beni evime en yakın yere bıraktırmayı gönüllü olarak kabul ettiler, sağolsunlar sonunda abuk bir yerde indim, hergün 20 dakka yürüycem kaldı ki bu saatlerde önüme köpek, tinerci, homeless, ısrarcı çingene ablalardan çıkma ihtimali her geçen gün çoğalarak büyüyecek. Üstüne üstlük babam yaşında ve edasındaki amcalarla yolunu değiştirmeye pek gönülsüz olan servis şöförüne yine de bu denli tersine(!) yardımlarından ötürü teşekkür etmek yerine cazgırladım, şimdi benden nefret ediyorlar ilk günden.  "YAAA BEN NASIL YÜRÜYCEM BU YOLU SABAH SABAH" dedim. düşün ki 7'ye 10 kala alıcak, benim 6buçukta evden çıkmam gerekiyor.  
Neyse arkadaşımla konuştum da ben de 15 dakka yürüyorum heralde kızım birazcık uzaktan alıcak dedi, evin önünden alan servis lisede kaldı sanırım; yani kabahat iş servisine lise servisi muamelesi yapan bende heralde.