11 Temmuz 2013 Perşembe

abiyeli gerilim

Önce nikah sonra tekne programlı düğüne gitmek için Ece'yle yine ne giysek, ne taksak, ama para yok ki derdinin özeti aşağıdakiler. Akşama dedikoduları da yazacağım, elbet:
 +: Sinem gelemiyomus dügüne. Senle ben kaldık. Ne giyiciiiz?
 -: Bende üst var alt yok uyduramıyorum.
+: Bende de alt var üst yok. Elbise de olur ama ayakkabı yok.
-: Kaç numara giyiyosun ben getireyim sana? Ben bez giyicem zaten tekne diye düşerim falan haha
 +: He bide para mı takıcaz?
-: Ama ne götürcez nasıl yani? Ben duruma göre bakıp sonradan veririz diye düşünmüştüm.
+: Ya ama olmaz ki bişey götürmeden eşek kadar olduk.
-: Ya goturucem zaten de yarın hemen mi diye dusunmedim açıkçası.
+: 100 lira para mi taksak?
-: Ok para denkleştirirsek altın alalım bence çeyrek.
+: Ceyregin yarisi diye bisi var,ondan takalim 1'er tane. En azından 2 tane takarsak zengin durur.
-: Öyle bişey mi varmış oha?
 +: Kızım teyze benim annem. Gidiyor nişana düğüne.
+: Yalan degil, tamam bi kiyafet kaldi.
-: Elbise iyi işte.
 +: Tamam azicik abiye ol bak, ben yaninda duduk gibi kalmiyim.
-: Abiye ol de olalım!

0 yorum: