1 Nisan 2015 Çarşamba

kim bu Balthazar ?!

Belki orda bu hattı kullanmıyordur artık ha, belki sadece benle konuşuyodu ben de arayıp sormayı bırakınca hattı çıkardı. Ne de olsa "gelince istersen ararsın, bye" demiştim, o da "her zaman isteyeceğim" demişti. Oysa ki ben blöf yapmıştım.
O gece Ufuk'a çıkalım mı akşama dedim bu taraftaymış çok sevindim 2 arkadaşı daha geldi bitanesi -çok geç tanıştık yeterince vakit geçiremedik insanı- idi, pek sevdim. Sonra masadakilere Orange is the New Black överken yan masadaki iki sevgili kızdan güzel olanı dönüp "Alex mi Piper mı?" dedi. "Piper'cıyım ben ya" dedim. Yanındaki "Iyyy" dedi. Daha küçüklerdi ve ilgi çekmeye çalışıyorlardı. Sevgilisi gidince güzel olan kız beni nikahına alacakmışçasına kesti. Emre en başta anlattığım blöfü bilirmiş gibi " KIZA DA KEZBANLIK YAPMA" diye mesaj attı. Ufuk'un arkadaşları erken gitti onlar gidince bizi başka insanların yanında iki boş tabureye aldılar. Orada da güldük ve çok konuştuk. Rakı içtim.

0 yorum: