31 Ağustos 2017 Perşembe

eş tu eş dost tu dost*

Temmuz ayı iğrenç geçti, yaz aylarını hiç sevmiyorum bir an önce Eylül sonu gelsin.
Planım daha üretken olmaktı ancak sıcaktan canım hiç ama hiçbir şey yapmak istemedi. Neyse ki bayramın gelmesiyle İstanbul (one and only, my precious) hem iklim, hem de popülasyon olarak tam istediğim kıvama gelmiş oldu. Bayramda memleketine giden son ekip de sanıyorum bizim binanın bi' üst katıydı. Tüm gün tepemde güm güm güm diye bi indiler bi çıktılar, taşınıyorlar sandım. Sonra tam sessizlik olmuştu ki, internet ve ışığım gitti. Elektrikler kesildi diye dışarı çıktım, otomatik yanıyordu şalter atmış olmalı dedim. Sonra düşündüm ki, bu gerzekler köyümüze gidiyoruz nasılsa deyip kendi elektrikleri diye bizimkini kapayıp gitmiş olmasın?!  Aşağı indiğimde anladım ki kapattıkları şalter bizimkiydi. ZAAAAAAA!

Bu arada kiralık aşkım 8tracks'ten sonra tek tutunduğum dal olan Soundcloud'un ortalıkta dolanan kapanıyoor, kapanacak spekülasyonlarından sonra ben de sonunda direnemedim Spotify Premium'a geçtim. Not: Yatırım tavsiyesi değildir. Biliyorum çok sevimsizim ama bu ara sevimsiz olasım var.

ŞEKER CHALLENGE yapamadım ama kahve çay orucu yaptım bak, o da olumlu. Neredeyse hiç içmiyorum. Zira dişimin ortasında bir leke beliriveriyor meth head'ler gibi. Zavallı doktor da 2 ayda 1 temizletmeye gitmemden şüphelenmiş olacak "Çok mu çay kahve içiyorsun?" dedi, elbette bu soruyu inanılmaz politik bir cevapla " Yaaaani (eyeroll) herkes kadar" diye geçiştirdim. Oysa ki o anda o sabah içtiğim 2 fincan çay, 1 Türk kahvesi ve 2 Nescafe'yi(bol sütlü) sayıyordum. Ve bunları böyle tüm yaz boyunca her gün içtim. Hep içtim. İçtim içtim fırçalamadım. O yüzden  adamcağız bi daha ki sefere de çaresiz biçimde sebep arayıp durduğunda "Hayır içmedim, bu lekelerin sebebi sen ve senin kullandığın ucuz kimyasallar" diye suçu ona atmayı düşünüyorum.

Sene olmuş 2017, "Gideri Var" lafının hala kullanımda olması beni epey üzüyor. (tamamen kişisel bir şey değiştiremiyorum, şimdilik)

Başlıktaki *: Böbrek Soundsystem'ın albümün adı. ve Metallica'nın muhteşem şarkısı "Memory Remains"de geçen söz öbeği.(kıps)

0 yorum: